Re: [Wikipl-l] Grafiki wyparowały

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Pią, 13 Maj 2005, 16:15:44 UTC

On Fri, 13 May 2005, Daniel Miłaczewski wrote:

> wikipedia była w ogóle niedostępna... zgadywałbym, że się zdarzyła jakaś
> porządna skucha :/...
>
> ciekawe czy wrócą czy trzeba będzie ponownie ładować?

co prawda wiedzy na temat wewnętrznej struktury serwerów wikimedii nie
mam, ale nawet jeśli coś poszło nie tak, to chyba backupy są... ale raczej
niech Taw lub ktoś inny dobrze zorientowany się wypowie... w każdym razie
paniki siać raczej nie ma sensu... raczej czekać cierpliwie...

pozdrawiam,
   blueshade

ps: aaaaa... właśnie się podpisałem powyżej czterema tyldami... aaa... na
szczęście zauważyłem to przed wciśnięciem "send"...

--
Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and