[Wikipl-l] nowi admini

Togo fajnberg w aster.pl
Pią, 13 Maj 2005, 13:14:56 UTC

Użytkownik Gemma napisał:

> Mylisz się. To co Wy uprawiacie (każdy ma własne zdanie) to jest właśnie
> stanie nierządem. A każdy z wikipedian na zagrodzie równy wojewodzie
> (szczególnie im krócej jest na wiki, ale to nie reguła niestety).

Beno, bardzo szanuję Ciebie i wszystkich, którzy są na Wikipedii dłużej,
albo i od samych narodzin. I całkowicie rozumiem Twój ojcowski stosunek
do projektu, a nawet poczucie wyższości wobec nuworyszy. Ale zechciej
też zrozumieć, że my też wpakowaliśmy w ten projekt czas, zdolności i
inteligencji, co tam kto miał, i nie chcemy aby ten (możesz się śmiać,
ale dorobek) przepadł. W dziedzinie humanistyki, o której mam jakieś
blade pojęcie, dzięki m.in. Julo i kilku innym kolegom jest duży skok
jakościowy. Wikipedia żyje i ma się coraz lepiej. Nie widzę kryzysu.  Z
drugiej strony jesteśmy jak ten  chłopak z powieści Marka Twaina,
któremu wmówił kolega, że malowanie płotu to zaszczyt i przyjemność a
nie praca. Co jakiś czas mamy wątpliwości, czy nie jesteśmy w jakiejś
pułapce psychologicznej ("za wiele zainwestowałem, żeby to rzucić"). Co
zaś "szlachcica na zagrodzie" - tak, jesteśmy szlachcicami na zagrodzie,
mamy poczucie że ten projekt jakoś też do nas należy i nieprzyjemnie
przyjmujemy sugestię, że jesteśmy tu tylko tolerowani przez adminów,
którzy w porywie nihilizmu i tak wszystki skasują. No więc apeluję o
poważne traktowanie, wzajemny szacunek i przewidywalność. Może poza tym
Niki powinna otworzyć gabinet "pod niewesołym wikipedystą".

Togo