[Wikipl-l] Admiństwo

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Nie, 8 Maj 2005, 23:16:51 UTC

On Sun, May 08, 2005 at 07:46:49PM +0200, Paweł Mroczkowski wrote:
> Dyskusja na liście, jak się wydaje, wygasła. Czas przejść do czynów. Kolega Datrio utworzył stronę http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82osowania/Administratorzy_-_sonda na której należy wyrażać swoje zdanie.
>
> Nie zamierzam udawać, że jestem w tym sporze neutralny, więc zachęcam wszelkich zwolenników skasowania regulaminu do otwartego postawienia tego postulatu. Dla dobra wikipedii pokażmy, że zwolenników normalności i zdrowego rozsądku jest więcej, niz miłośników głosowań. Żebyśmy się znowu nie obudzili z ręką w nocniku.

> [...]

Co prawda nie zdecydowaliśmy czy to sonda czy głosowanie,
ale namawiam wszystkich do wypowiedzenia się
po stronie powrotu do starego systemu bądź utrzymania nowego.

Wiadomo, że jeśli jedna z tych 2 opcji będzie miała bardzo dużą przewagę,
będzie to silny argument. Nie jestem zwolennikiem głosowań, ale jeśli
przeciwnicy głosowań "wygrają" to głosowanie/sonde, możemy w ten sposób
przekonać wielu pro-głosujących i jesteśmy o krok do konsensusu,
a jeśli frakcja pro-regulaminowa okaze się znacząco liczniejsza to konsensusu
przeciw regulaminom i tak nie osiągniemy.
Bojkot głosowania/sondy nie zblizą nas do rozwiązania ani nie oczyszcza atmosfery.

Dlatego proszę wszystkich, żeby się wypowiedzieli w tej sprawie.