[Wikipl-l] Admiństwo

Jarosław Witkowski jerry w enterpol.pl
Nie, 8 Maj 2005, 18:28:43 UTC

Dnia 08-05-2005, nie o godzinie 19:46 +0200, Paweł Mroczkowski
napisał(a):
> Dyskusja na liście, jak się wydaje, wygasła. Czas przejść do czynów.
> Kolega Datrio utworzył stronę
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82osowania/Administratorzy_-_sonda
> na której należy wyrażać swoje zdanie.

(Poniższy tekst napisałem również na stronie dyskusji tej "sondy".)

Co właściwie robimy? Głosujemy za wyborem którejś opcji, czy
uczestniczymy w sondarzu? Bo jeśli jest to sondarz, to rozumiem, że jego
wyniki nie będą miały skutków dla trybu ustawiania flagi admina.
Natomiast moje obawy dotyczą słowa głosowanie, które pojawia się w
treści tego "głosowania/sondy" — nie chciałbym, żeby nagle okazało się,
że ustanowiliśmy jakiś przepis myśląc, że bierzemy udział w sondarzu.

Proszę wszystkich o wstrzymanie się od głosów dopóki nie zostanie
wyjaśniona sprawa zasadnicza: to sonda czy głosowanie?

Pozdrawiam,
Jerry
--
Jarek Witkowski             Linux user #136162          |/
http://www.jerry.prv.pl                                (')