[Wikipl-l] Nowy regulamin

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Nie, 8 Maj 2005, 16:41:20 UTC

From: Jarosław Witkowski
Subject: Re: [Wikipl-l] Nowy regulamin

> Mówimy o ustawieniu komuś falgi admina, aby mógł sprawniej wykonywać
> niewdzięczne czynności administracyjne. Do tego naprawdę nie trzeba
> wyborów, głosowań, regulaminów i innych bzdetów odciągających od
> zasadniczej kwestii - Wikipedii. Wystarczy odrobina zdrowego rozsądku.
> Te wszystkie "wybory", "głosowania" itp sprawiają, że ktoś mniej
> obeznany z Wikipedią może sądzić, iż funkcja admina to niewiadomo jaki
> przywilej... A tak nie jest, o czym uparcie będę przypominał.
Gdy pierwszy raz pojawiłem się na liście byłem bardzo zdziwiony, gdy ktoś
zgłaszał swoją kandydaturę. W moim odczuciu to było takie z lekka
egoistyczne. Okazało się to standardową procedurą postępowania. Może by tak
wprowadzić zalecenie by nie można było samemu się zgłaszać? Tak postępują na
en: (i na pewno nie tylko tam) i wydaje mi się to dużo lepsze.

> Pozdrawiam,
> Jerry
A_Bach