[Wikipl-l] Nowy regulamin

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Nie, 8 Maj 2005, 16:33:58 UTC

----- Original Message -----
From: "CD" <MailToCD w wp.pl>
Sent: Sunday, May 08, 2005 1:26 PM
Subject: Re: [Wikipl-l] Nowy regulamin

> [...]
> wyeliminować ewidentnie bezsensowne kandydatury, oraz żeby nie było
sytuacji
> w której ktoś "dla jaj" zarejestruje się ileśtam razy i zgłosi naraz wiele
> kandydatur bez jednej nawet edycji." To nie jest potrzebne. Jeżeli
> kandydatura jest oczywiście bezsensowna, to ktoś zgłosi sprzeciw, z
którego
> umotywowaniem nie będzie problemu. Tak samo zgłoszenie kandydatur bez
edycji
> w ogóle. Miej zaufanie do ludzi, którzy tu pracują, nie jesteśmy
cielętami.

>Spojrz na to jako na całkość, a nie jakbyś chciał wkleić ten jeden punkt
pośród jakiś inne. Ja proponuję, żeby nie było liberum veto, a zwykłe
głosowanie i nie mogłoby być sytuacji, że ktoś jest odrzucony, bo ktoś
zgłosił sprzeciw. Dodatkowo umotywowany - a kto ma stwierdzać, że
umotywowanie jest zasadne??

[pm] Głosowanie nie jest do niczego potrzebne. Samo zgłoszenie sprzeciwu nie
powoduje odmowy ustanowienia - sprzeciw musi być zasadny. Ostatnie slowo
należy, zgodnie z logiką całej sytuacji, do biurokraty.

> [pm] Ano tak to już jest w życiu, ze prawdy nie ustala się w głosowaniu.

>Prawdy nie, ale wyborów dokonuje się zazwyczaj na drodze głosowania (wybory
do sejmu, prezydenta itp. nawet wybory wewnątrz klubów na przewodniczącego).
Chyba mówimy o WYBRANIU kogoś na admina a nie o ustalaniu jakiejś prawdy?

[pm] Na to juz odpowiedział Jerry.