Re: [Wikipl-l] APEL do kilku osób (i ich programów pocztowych)...

Marcin Kostempski giraff w elf.silesianet.pl
Nie, 8 Maj 2005, 14:44:43 UTC

> Silthor, BŁAGAM, nie tylko w swoim imieniu: ZMIEŃ PROGRAM
> POCZTOWY (albo poprawnie go skonfiguruj). Wybacz, że tak
> publicznie, ale dotyczy to też Juliusza, Jonasza (!!!!!),
> Ilmatara, Przykuty, Robweillera i jeszcze kilku osób.
> Tworzycie HAOS. PIEKŁO w dyskusji.

obiema łapami za !!!
wróciłem po tygodniu i z wrażenia dech mi zaparło. co za śmieciarstwo... nie lista :((

gadacie o zasadach lecz sami ich nie szanujecie...

--
z lekka wkurzony Marcin Kostempski