Re: [Wikipl-l] APEL do kilkuosób (i ich programów pocztowych)...

Marcin Malinowski malin w kkr.org.pl
Nie, 8 Maj 2005, 10:51:14 UTC

Witam,

Dnia 8 maja 2005 (12:26:17) Silthor napisał:

> To  że  dla  Ciebie  mój  post  nie  był  od  razu czytelny może być
> przyczyną  przyzwyczajenia  do tych paskudnych >, które cholernie mi
> się w tekście nie podobają (skrzywienie zawodowe).

One   wcale   nie   są   paskudne,   są  bardzo pomocne przy czytaniu.
Czytnik  z kolorowaniem  cytatów bardzo ułatwia czytanie i orientację,
kto coś napisał.
To  są  podstawy netykiety list i grup dyskusyjnych, powstały dużo lat
temu, są powszechnie stosowane i wydaje mi się, że tutaj również warto
się do nich dostosować.

Polecam  lekturę  świetnego,  moim  zdaniem,  poradnika  pod  tytułem
"estetykieta": http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

A  przy  okazji  chciałem  się  przywitać  z wikipedystami, nie miałem
jeszcze  okazji odezwać się na liście, choć czytam ją od prawie trzech
miesięcy. Witajcie :-)

--
Pozdrawiam,
 Malin