[Wikipl-l] APEL do kilku osób (i ich programów pocztowych)...

Leszek Zur lzur w teczowe.eu.org
Nie, 8 Maj 2005, 07:33:20 UTC

Użytkownik Andrzej B. napisał:
> Silthor, BŁAGAM, nie tylko w swoim imieniu: ZMIEŃ PROGRAM
> POCZTOWY (albo poprawnie go skonfiguruj). Wybacz, że tak
> publicznie, ale dotyczy to też Juliusza, Jonasza (!!!!!),
> Ilmatara, Przykuty, Robweillera i jeszcze kilku osób.
> Tworzycie HAOS. PIEKŁO w dyskusji.

Faktycznie coś w tym jest skoro niektóre wątki, na które odpowiadał
Silthor są na
http://mail.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/2005-May/thread.html
pokazane jako nowe. Użytkownikom Outlook Expressa polecam
http://www.oept.ie-faq.pl . Nie wiem na czym polega błąd ale proponuję
żeby każdy z nas napisał tutaj jakiego programu pocztowego używa do
odpowiadania na maile. To mam nadzieję pozwoli nam ustalić co jest żle.
Zacznę ja:

Leszek Zur (Lzur) - Mozilla