[Wikipl-l] Nowy regulamin

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Sob, 7 Maj 2005, 23:04:26 UTC

----- Original Message -----
From: "CD" <MailToCD w wp.pl>
Sent: Sunday, May 08, 2005 12:00 AM
Subject: Re: [Wikipl-l] Nowy regulamin

> nawstawiać w ciągu godziny. Ten warunek nie ma sensu, tak, jak każde
> formalne ograniczenie, niezależnie od wysokości.

>Jak to nie ma sensu?? Przecież pod spodem je uzasadniłem!

[pm] Wybacz, ale to jeszcze nie znaczy, że ma sens. Napisałeś tak: "by
wyeliminować ewidentnie bezsensowne kandydatury, oraz żeby nie było sytuacji
w której ktoś "dla jaj" zarejestruje się ileśtam razy i zgłosi naraz wiele
kandydatur bez jednej nawet edycji." To nie jest potrzebne. Jeżeli
kandydatura jest oczywiście bezsensowna, to ktoś zgłosi sprzeciw, z którego
umotywowaniem nie będzie problemu. Tak samo zgłoszenie kandydatur bez edycji
w ogóle. Miej zaufanie do ludzi, którzy tu pracują, nie jesteśmy cielętami.

> Kandydat na admina podlega ocenie współbliźnich od pierwszej edycji i od
> pierwszej wypowiedzi w dyskusji, nieustannie i bez przerwy. Na reputację
nie
> zarabia się w jeden wystrzałowy tydzień, tylko miesiącami dłubaniny.

>No tak, ale to nie znaczy, że każdy dokładnie wie co zrobił kandydat.
Zawsze
przed głosowaniem powinna odbyć się dyskusja, by niezdecydowani mieli czas
na podjęcie decyzji.

[pm] Ma ogólne wyobrażenie - to wystarczy. Przecież nie będziemy dłubac
kandydatowi w życiorysie, bo i po co. Natomiast między zgłoszeniem
kandydatury a jej przyjęciem zawsze był tydzień na ewentualny sprzeciw. Z
reguły zresztą go (sprzeciwu) nie było.

> to, żeby uniknąć tego "kupą mości panowie" i bicia piany. Ma decydować
> racja, a nie liczba. Jak się kandydat nadaje, to się go ustanawia
> automatycznie, jak są zastrzeżenia, to wtedy się odmawia.

>Tak i to wszystko samo się robi, nawet to co jest racją a co nie decyduje
się samo :)

[pm] Ano tak to już jest w życiu, ze prawdy nie ustala się w głosowaniu.

Uprzejmości,