[Wikipl-l] Re: Mądre słowa ???????

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Sob, 7 Maj 2005, 15:32:39 UTC

> Re: [Wikipl-l] Re: Mądre słowa ???????
> From:
> Dariusz Siedlecki
> Date:

>No dobra, z tych co się wypowiedzieli przeciw jest Radomił, Polimerek,
>Selena, i Ty. Wyliczeni. Nie wiem kto jest aktywny, a kto nie, więc
>nie wypowiem się co do tej kwestii.

>Dobra, przynaję, poniosło mnie trochę - ale zauważ, że wszystkim z nas
>zależy teraz na jak najszybszym zakończeniu tej całej dyskusji (a
>raczej kłótni). Jeżeli to ja nawołuję do pośpiechu, to tacy ludzie jak
> [...]
Nie, nie "jak najszybciej", tylko "najlepszy z możliwych". Pośpiech jest
dobry przy łapaniu pcheł. A jeśli piszesz "Nie wiem kto jest aktywny, a
kto nie, więcnie wypowiem się co do tej kwestii" - to może poświęć
trochę CZASU, sprawdź (to nie jest trudne, wystarczy kliknąć na
http://mail.wikimedia.org/pipermail/wikipl-l/ a tam na Maj lub Kwiecień
(wszelkie podobieństwo do osób rzeczywistych nieprzypadkowe, ale
niezamierzone ;-) ) i już będziesz wiedział, kto ostatnio był aktywny na
liście, a w tej dyskusji jeszcze nie zabrał głosu...
Może zapytaj ich, zamiast popędzać pozostałych? Przecież ta gorąca
dyskusja objęła dopiero bodaj dziewięć osób, z których cztery są
przeciwne ponownej zmianie zasad. No i gdzie ta "zdecydowana większość"?!!!
Julo