Odp: [Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

Silthor silthor w wp.pl
Sob, 7 Maj 2005, 11:44:18 UTC

Radomile, masz fatalny styl prowadzenia debat (wiem, argument ad personam). Nie przepraszasz za bezpodstawne oskarżenia, masz gdzieś jakie są prawdziwe argumenty, a gdy Ci się wytknie błąd, to przeskakujesz na inny temat. I do tego nie odpowiadasz na trudne pytania oraz wywracasz ciągle kota ogonem.

S> Tak, to jest moja subiektywna ocena, która nie ma wpływu na
S> obiektywne działanie. Zarzuty wobec Wojtka Świderskiego były MSZ
S> absurdalne i nie były racjonalne, czy dałem mu uprawnienia??
S> Jeszcze raz: gdzie napisałem, że biurokrata ma monopol i jeszcze
S> jedno zajrzyj proszę tutaj
S> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82osowania/Administratorzy_-_nowy_regulamin#Wyja.C5.9Bnienie

R>Kto OBIEKTYWNIE oceni wagę argumentów?

Coś gdzieś mówiłem o obiektywnej ocenie argumentów?? W mojej propozycji czegoś takiego nie ma, więc tego nie wciskaj, proszę. Przy obecnym regulaminie też nie ma czegoś takiego. Gdyby miało być, to teoretycznie są dwie mozliwości. 1. Biurokrata, ale temu, jak już wiemy jesteś przeciwny. 2. Głosowanie wikipedystów oceniające wagę argumentów - tego chcesz??

S> Nie, bo to nie regulamin tylko zwyczajowe zasady oceny
S> chętnego, tak jak ja je rozumiem

R>Kwestia nazewnictwa

Nie mój drogi, regulamin to dura lex, sed lex, a zwyczajwowe zasady można bez krzyku dostosować do potrzeby chwili (np. uznać, że kandydat, co prawda nie dokonywał wandalizmów itp, itd i wszytsko jest OK, ale ma np. 12 lat i czasami po prostu robi nienajmądrzejsze rzeczy).

S> Czytaj ze zrozumieniem, proszę. Połowa Twoich uwag wynika z
S> niedokładnego lub pozbawionego zrozumienia czytania. Oto cytat z
S> mojej propozycji oceny adminów "każdy Wikipedysta, który poznał
S> mechanizm wiki i nie przejawiał skłonności do wandalizmu (w tym
S> NPA) oraz wojen edycyjnych powinien dostać uprawnienia
S> administratora po około jednym, dwóch miesiącach aktywności"

R>Kto decyduje że, wikipedysta wystarczająco poznał te zasady?

Po pierwsze "poznał mechanizm", a nie "zasady". Po drugie, to czy poznał mechanizm po prostu widać, tak jak widać, czy ktoś umie jeźdźić na rowerze.

Silthor

Teraz 100% mieszkania za 2,82% w CHF!
Aby umówić się na bezpłatne spotkanie z doradcą wypełnij formularz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fof2.html&sid=374