[Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Sob, 7 Maj 2005, 00:36:38 UTC

----- Original Message -----
From: "MariuszR" <mariuszr_77 w gazeta.pl>
Sent: Saturday, May 07, 2005 2:18 AM
Subject: Re: [Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

>Trudno, już się tego nie cofnie, byłem tak długo przeciw zmianom jak się
dało. Może wystarczy tylko przedsykutowac te sporne punkty czyli
wysokość limitu i sprecyzować co znaczy uzasadniony głos sprzeciwu, nie
będzie to źródłem takich konfliktów jak wycofanie regulaminu ustalonego
bądź co bądź większością głosów w głosowaniu.
--
Mariusz Rzepkowski - GG 966498 - ICQ 134628796

Zły pomysł. Sporna nie jest wysokość limitu, tylko jego istnienie. Limit nie
ma sensu - w ten sposób umozliwiasz kandydowanie facetowi, który wpisał 1001
przecinków, a wykluczasz kogoś, kto napisał 50 solidnych artykułów.
Definiowanie pojęć intuicyjnych ("uzasadnienie", "poważny") jeszcze nigdy
nikomu sie nie udało. Nam tutaj też się nie uda, nie łudźmy się.
Uprzejmości,