Odp: [Wikipl-l] Revert nowego regulaminu

Silthor silthor w wp.pl
Pią, 6 Maj 2005, 23:11:04 UTC

Polimerek napisał
Roo odpowiedział na ten zarzut całkiem rozsądnie, można więc uznać, że
jego udokumentowanie nie było dobre. Nota bene Silthor to był twój głos:

Oj, Polimerku, chyba żyjesz w innej rzeczywistości. Jakoś nie widzę żadnej odpowiedzi na mój zarzut. W dodatku jest on mocniejszy, niż np. zarzut Bena wobec Datrio.

Pytanie, czy po przeniesieniu na listę głosowań też będziesz przeciw?
I jeśli tak, to czy Twój głos wystarczy żeby go odwalić? Jeśli na oba
pytania odpowiedź jest twierdzącą, to przy przeniesieniu głosowania
tutaj i powrotu do starych zasad - że potrzebny jest pełen konsensus on też nie przejdzie. Nie przejdzie też Abach, Datrio, Wulsftan i G-damm - bo u nich było po parę głosów przeciw. Przy Datrio - aż 4 (nie licząć kwietnia)

Powiem Ci tak, jedynym w zasadzie zarzutem wobec Datrio jest brak 1000 edycji. Poza tym jest jeszcze zarzut Bena, który jest słabszy od mojego zarzutu wobec Roo (notabene zgłaszając sprzeciw wobec Roo szeroko czerpałem z zarzutu Bena, jako wzoru do swobodnego uwalania kandydatów w nowym systemie).

Silthor

Teraz 100% mieszkania za 2,82% w CHF!
Aby umówić się na bezpłatne spotkanie z doradcą wypełnij formularz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fof2.html&sid=374