[Wikipl-l] Kierunek

CD MailToCD w wp.pl
Pią, 6 Maj 2005, 12:51:59 UTC

> Oj Beno Beno zwolenniku lakonicznych przesłań. To co
> napisałeś też jest lakoniczne. Po prostu, jak lubisz
> dodawać. Tyle że życie jest o wiele bogatsze. I skróty
> prowadzą do zgromadzenia w małej objętości prawd, półprawd i
> ćwierćprawd.
>
> Lista ma się dobrze? Watpię, i to mocno.
> Dyskutuje się na liście? Hm, czy tylko tu, lub czy nic
> ważnego nie jest omawiane, powiem brutalnie - pokątnie?
> Dobrze, że tu się dyskutuje? Patrz wyżej.
> Dyskutowanie tu jest lepsze? Tu też tak uważam, oczywiście z
> zastrzeżeniem że nie o wszystkim.
> [...]

Bo powinno być forum (najlepiej oparte o phpBB). Listy dyskusyjne były dobre
5 lat temu, gdy większość łączyła się z netem dzwoniąc na 202122. Można było
sobie szybko ściągnąć całą listę i potem offline odpisywać. ale TE CZASY JUŻ
MINĘŁY. Trzeba iść z duchem czasu! Forum to przede wszystkim wygoda
użytkowania, brak problemu z tym, że wątki są źle linkowane itp. itd. Tylko
że mnie tu nikt nie słucha bo jestem nowy i każdy ma mnie w d*** :P

Może ktoś mógłby chociaż zrobić głosowanie na stronach Wiki (bo ja chyba nie
mogę?) kto woli listę, a kto chciałby forum.