Odp: [Wikipl-l] Re: Silthor

Silthor silthor w wp.pl
Czw, 5 Maj 2005, 06:55:27 UTC

> -----
> skąd ta druga osoba liczby mnogiej? raczej pierwsza - wprowadziliśMY !!
> -----

Ja od początku byłem przeciwny regulaminowi i walczyłem zajadle przeciwko niemu od trzech miesięcy, więc to nie ja go wprowadziłem.

> Silthorze - nie zwalaj na innych. Za długo WY - dotychczasowi ciecie -
> cackaliście się z paroma kolesiami (i robicie to nadal zresztą), co w
> osobach stosunkowo nowych - jak ja - wzbudzało obawę, że różne
> kwietniowe ergonomy będą wyprawiać na większą skalę to, co wyprawiają
> teraz. Dlatego ja głosowałem za dość restrykcyjnymi zasadami
> przyznawania uprawnień.

Krótko tu jesteś, więc masz złą perspektywę. Od dawna były dwie szkoły jak postępować z takimi osobnikami. Ja byłem zwolennikiem zasady brutalnego traktowania, tego kto nie potrafi się dostosować. Kpjas i kilku innych byli za niańczeniem, bo a nuż kiedyś stanie się ten ktoś cennym wikipedystą. Gdy straszyłem zabanowaniem osobników, którzy próbowali za wszelką cenę przeforsować swój punkt widzenia, to prawie zaawsze Kpjas wyskakiwał z tekstem, żeby nie działać tak ostro. Gdy pojawiło się pierwsze wcielenie XCora (Intellact) zmasakrowałem jego edycje, cofając prawie wszytskie, bo były bełkotem (jeśli nie wierzysz, to zajrzyj na wpisy Intellacta w historii mojej dyskusji). W dodatku zrobiłem to na prośbę admina, który nie chciał osobiscie tak ostro działać. Więc mi teraz nie zarzucaj miękkości.

Uogólnianie drogi Julo, jest jednym z największych błędów.

Silthor

Zagraj swoją muzykę i wygraj 100 000 zł (sto tysięcy złotych)!
Największy w Polsce konkurs muzyczny dla amatorów i profesjonalistów:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmp3.wp.pl%2Fp%2Finformacje%2Fnjus%2F235165.html&sid=372