Re: Re[2]: [Wikipl-l] znowu sprawa nowych adminów

CD MailToCD w wp.pl
Wto, 3 Maj 2005, 22:15:17 UTC

> Commons niewatpliwie powinno sie zaliczac, jako jeden z elementow
> Wikipedii (wspolny z innymi projektami). Moim zdaniem Wikispieces and
> Wikisources rowniez. A reszta? Sprawa dyskusyjna. Niewatpliwie Wikinews ma
> zupelnie innyc harakter niz pozostale projekty...

Tak sobie czytam i czytam i nie mogę zrozumieć jednego: po co w ogóle jest
ten regulamin??? Regulamin miałby sens, gdyby w ogóle nie było głosowań.
Wówczas jedna osoba w oparciu o ustalony drogą głosowania regulamin
przyznawałaby tytuł admina niejako z marszu. No ale skoro są głosowania, to
przecież każdy może sam w głosowaniu zdecydować, czy ważniejsza jest dla
niego liczba edycji, czy jakieś inne czynniki.