[Wikipl-l] WP (było: Reklama)

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Wto, 3 Maj 2005, 19:53:21 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Damian
Sent: Tuesday, May 03, 2005 3:47 PM
To: Radi; Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: Re[2]: [Wikipl-l] WP (było: Reklama)

Radomi#322; Binek <radomil w icpnet.pl> wrote:

S> Kilka osób przytocza#322;o paremi#281; Dura lex sed lex. Ja przytocz#281;
S> inną, niestety mniej znaną: "Najwi#281;kszym bezprawiem jest
S> nadmierne przestrzegaie prawa". W przypadku Datria to
S> przestrzeganie ociera si#281; o opary absurdu.

A poza tym uwa#380;am, #380;e Kartagina powinna zosta#263; zburzona...

Wi#281;kszosc opowiedzia#322;a si#281; kilkukrotnie za progami, wi#281;c czemu znów
usi#322;uje si#281; to uniewa#380;ni#263;?

"Stare" czasy nie wrócą. Wikipedia ju#380; nie ma dziesi#281;ciu aktywnych
autorów i kilku tysi#281;cy hase#322;.

--
Pozdrowienia,
Radomi#322; Binek

Prosze nie mieszajcie starozytnych mistrzow do rozgrywek w naszym malym polskim piekielku. I Cycero i Katon mieli inne problemy za swoich czasow i nasze nie dorastaja tamtym nawet do piet.

Zadne prawo nie moze byc absolutne, ale tez nie upodabniajmy sie do polskich (p)oslow, ktorzy wypuszczaja taki chlam, ze juz po miesiacu trzeba zmieniac, a mimo to Trybunal Konstytucyjny i tak uzna to za niezgodne z Konstytucja.

Niewazne czy Datrio ma te 1000 edycji na Pedii czy nie. Wazny jest szacunek do zasad,  ustalonych na Pedii.

Pozdrawiam

Damian

Jezeli wymog 1000 edycji ma spowodowac, ze ceniony entuzjasta, zostanie odsuniety na kolejne trzy miesiace od kandydowania, oznacza to, ze popelniono blad w formulowaniu tychze zasad. Nelzy je czym przedzej znowelizowac I umozliwic Datrio administrowanie.

A co do szacunku do zasad, to duzo bardziej istotnym jest szacunek do ludzi, a z tym na Wiki coraz slabiej.

Jonasz