[Wikipl-l] znowu sprawa nowych adminów

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Wto, 3 Maj 2005, 16:34:32 UTC

On Behalf Of Silthor

>Sent: Tuesday, May 03, 2005 7:13 AM
>To: Polish Wikipedia mailing list
>
>Jeśli nie pojawi się poważny, udokumentowany zarzut, to 8 maja
>ustawię Datrio status sysopa na Wikipedii. Jeśli się to Wam nie
>spodoba, to zrzeknę się uprawnień biurokraty i administratora
>
>Z poważaniem
>Silthor

Pomijając już sprawę Datrio (akurat nie zabieram w tej sprawie głosu),
to ten gest, Silthorze, jest absolutnie bez sensu. Obserwuję i
uczestniczę w Wikipedii od stycznia, krew mnie zalewa, kiedy w imię
demokracji i hiperpoprawności obchodzicie się jako ciecie  z paranoikiem
Kwietniem vel Ergonomem jak z kawałkiem zgniłego jaja, o każdej
porno-gwiazdce urządzacie tygodniowe albo dłuższe dyskusje, tolerujecie
jakieś dziewuchy, które co czwartą edycję ozdabiają epitetem "kretyn",
eliminujecie fair-use w imię praworządności podpierając się
demokratyczną decyzją wikipedystów - i tak dalej i tym podobne - a tu,
jeden z cieciów nagle deklaruje, że przyjęte ledwo co zasady ma w dużym
poważaniu i zrobi coś wbrew tym zasadom, bo mu się nie podobają głosy
sprzeciwu.
To szczyt paranoi, szanowni państwo.
Julo