[Wikipl-l] Historia odkryc naukowych

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pon, 28 Lut 2005, 12:55:05 UTC

Akurat odkrycia geograficzne, jest dosc dobrze opracowane w oparciu o schemat lekko zmieniony w stosunku do pierwotnego, zaproponowanego przez PP. Jezeli ktos ma sie zamiar zajac temetem historii odkryc, to oczywiscie moze scalac, ale w koncu, kiedys tzreba bedzie I tak podzielic na tradycyjnie przyjete epoki. Wiem moze lepiej nie. Moze lepiej czekac na kogos kto zro bi od poczatku do prawie konca, jak to mialo meijsce z odkryciami geograficznymi.

Jonasz

Paul Wajda
Greater Toronto Airports Authority
(416) 776-5685

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Pawel Mroczkowski
Sent: Saturday, February 26, 2005 3:13 PM
To: lista dyskusyjna wikipedii
Subject: [Wikipl-l] Historia odkryc naukowych

Zajrzyjcie, moi drodzy, do hasła "Historia odkryć naukowych" i haseł do niego dolinkowanych. Od miesiąca na liście "stron do dopracowania".

Ktoś stworzył cały system haseł o odkryciach naukowych, dzieląc je według okresu historycznego i według, że się tak wyrażę, branży. Tak szczegółowy podział wydaje mi się niepotrzebny. Proponuję uprościć cały system, ujmując całość w 3-4 hasła: "odkrycie naukowe", "odkrycia geograficzne", "wielcy odkrywcy" itp. - bez podziału na okresy i z uproszczonym podziałem branżowym.

Zrobię to, jeżeli nie bedzie uzasadnionego sprzeciwu, w ciągu tygodnia - dwóch od dzisiaj. Radźcie.