[Wikipl-l] Historia odkryć naukowych

Pawel Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Sob, 26 Lut 2005, 20:12:47 UTC

Zajrzyjcie, moi drodzy, do hasła "Historia odkryć naukowych" i haseł do niego dolinkowanych. Od miesiąca na liście "stron do dopracowania".

Ktoś stworzył cały system haseł o odkryciach naukowych, dzieląc je według okresu historycznego i według, że się tak wyrażę, branży. Tak szczegółowy podział wydaje mi się niepotrzebny. Proponuję uprościć cały system, ujmując całość w 3-4 hasła: "odkrycie naukowe", "odkrycia geograficzne", "wielcy odkrywcy" itp. - bez podziału na okresy i z uproszczonym podziałem branżowym.

Zrobię to, jeżeli nie bedzie uzasadnionego sprzeciwu, w ciągu tygodnia - dwóch od dzisiaj. Radźcie.
Uprzejmości,
Paweł Mroczkowski -
pawel.mroczkowski w neostrada.pl