[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Klisu rafick w gazeta.pl
Śro, 23 Lut 2005, 23:55:40 UTC

środa, 23 lutego 2005, 13:04, przeczytałem:

M> To czemu nie wszedłeś na: [[Drzewo binarne]].
M> Ja pod hasłem [[Drzewo]] szukam rośliny tak samo jak 99% osób (nie biorę pod
M> uwagę informatyków).

Ramka fajna jest, ale ma wadę. Pojawienie się kolejnego hasła powoduje
konieczność edycji wszystkich artykułów 'pokrewnych', a jeśli jest już
disambig to edytuje się tylko jego.

--
pozdrawiam,                                http://www.klisowski.net/
Klisu