[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

CD MailToCD w wp.pl
Śro, 23 Lut 2005, 13:47:07 UTC

Idzkiewicz wrote:
> [...]

A jak ktoś w krzyżówne będzie miał pytanie np."pływający Wilk", to jak
wpisze w wiki wilk, to mu wyjdzie zwierze i może przeoczyć że był taki
okręt. Kto powiedział że w encyklopedji szyka się najpopulafrniejszych i
najbardziej znanych słów?? Ja uważam że wręcz przeciwnie.