[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

CD MailToCD w wp.pl
Śro, 23 Lut 2005, 12:49:25 UTC

> Nie musisz sie zgadzac z moimi pogladami, ale dlaczego zaraz uwazasz, ze
> troluje? Przeciez nie usiluje ci wmowic, ze Wroclaw w 99% przypadkow
> poszukiwan bedzie dotyczyl naszej przykladowej knajpy. To bylby absurd.
> Uwazam jedynie, ze podzial na hasla "wazne" i "wazniejsze" jest
> subiektywny. Probuje rowniez dojsc do jakiegos konsensusu (stad wniosek
> o potrzebie mechanizmu disambig w miejsce szablonu opisany kilka
> listow wczesniej)...

Sorki że dopisuje się w sumie do dowolnego tekstu, ale nie mam cierpliwości
czytać na raz ok. 60 maili w tym temacie.
Sprawa nie jest prosta np. w przypadku hasła "Czerwona Planeta". W tej
chwili jest tam, że ma 2 znaczenia: Mars i Film "Czerwona Planeta".
Oczywiście Mars jest tu przeważający i może powinno być Redirect do Mars, a
tam ramka do Film "Czerwona Planeta". Ale jeśli ktoś trafił na stronę Marsa
wpisując po prostu "Mars", to ramka w tamtym miejscu odwołująca się do filmu
"Czerwona Planeta" to już nie za bardzo pasuje heh. W sumie tego typu spory
powinny być załatwione programowo i może kiedyś zostaniwe to zrobione.