[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 23 Lut 2005, 11:54:23 UTC

On Wed, 23 Feb 2005, Piotr Kuczynski wrote:

> Dlaczego każesz mi czytać artykuł o mieście, skoro ja szukam knajpy?

bo 99% ludzie będzie chciało przeczytać jednak artykuł o mieście i o
knajpie może nie mieć zielonego pojęcia...

> Wciąż uważam, że przeczy to podstawowemu założeniu każdego wikipedysty,
> czyli stosowaniu NPW!

a ja nadal będę twierdził, że w tym przypadku to _właśnie_ z powodu NPW
powinno się uwzględniać to, że jedno znaczenie jest dużo bardziej domyślne
niż drugie...

umieszczenie na jednym poziomie znaczenia istotnego dla przeważającej
większości i znaczenia niszowego - to właśnie jest istotne złamanie zasady
zachowania NPOV...

[cut]

pozdrowienia,
   blueshade.

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)