[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Klisu rafick w gazeta.pl
Śro, 23 Lut 2005, 10:44:04 UTC

Gemma, 2005-02-23 11:20:

> From: "Piotr Kuczynski" <pkuczynski w hypode.net>

> Spowoduje to duże utrudnienia dla doświadzconych piszących i
kompletny zamęt
> dla nowych.

Nie rozumiem? Wchodząc do wikipedii i wpisując np. drzewo nie chcę
zobaczyć zartykułu o roślinie, ale spis haseł. A tak ktoś decyduje
za mnie co powinienem przeczytać (dobrze, że jest ramka).
W takim razie należy zlikwodować {{disambig}} skoro wprowadza on
zamieszanie. Ja uważam, że właśnie wprowadza porządek bo pokazuje
bogactwo artukułów opisujących (podobnie brzmiące) hasło.

--
Pozdrawiam,
Klisu