[Wikipl-l] Krach & Dotacja do wikipedii - kłopoty

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 22 Lut 2005, 13:16:26 UTC

On Tue, 22 Feb 2005, Juliusz Z wrote:
> więcej niż chwilę? Innymi słowy - czy przelew do Moneybookers odbywa się
> natychmiast, czy z jakimś opóźnieniem?

z _dużym_ opóźnieniem... ja czekałem chyba ze 3 dni albo dłużej...
ale to jest napisane w FAQ chyba... bo oni też muszą tą kase ze swojego
konta w BRE zabrać i przesłać do centrali chyba...

pozdrawiam,
   blueshade.

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)