[Wikipl-l] Problemy z RSS

PiotrB. ppqq w op.pl
Pon, 21 Lut 2005, 19:52:08 UTC

Cześć

Pobierałem ostatnie zmiany w formacie RSS. Do czasu gdy ktoś wpadł na
'genialny' pomysł, aby upchnąć w RSS pół Wikipedii.

http://pl.wikipedia.org/w/wiki.phtml?title=Specjalna:Recentchanges&hideminor=0&hideliu=0&hidebots=1&limit=50&from=20050220181614&feed=rss

powyższe 50 sztuk ostatnich zmian, wprowadzonych w ciągu pół godziny,
od 17:50 do 18:20 zajmuje ok. 200kB. Z całego dnia to będzie na pewno
ponad 5MB.

#%$%^ ... ech..

Może mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wyłączyć przysyłanie tych ton
tekstu? Powinien być jakiś parametr w url (szukałem nawet w źródłach
php ale nie znalazłem)? Albo do kogo się zwrócić aby załatwić tę
sprawę? (jak trzeba to mogę nawet spróbować sam to poprawić, chodzi
tylko o jeden przełącznik).

z Tawem mimo szczerych chęci nie zdołałem się skontaktować, pierwszy
raz mi się to przytrafiło odkąd jestem w Internecie.;/
Taw, mniej litość!;)

--
pozdr
PiotrB.