[Wikipl-l] Eksperci i administratorzy – uwaga – to nie stub

Silthor silthor w wp.pl
Pią, 18 Lut 2005, 11:35:39 UTC

> Nie ma sensu ich zatrzymywać, gdyż im większy ekspert tym
bardziej
> nieelastyczny i święcie przekonany do własnych poglądów, vide
Tandbin, który
> napisał podręcznik do szkoły i to wystarczało aby nie mógł
działać
> kolektywnie. Z jego najlepszym cytatem: "Jak mi się będzie
chciało, to może
> coś WAM tutaj napiszę."

Małe sprostowanie. Tadbin nie był ekspertem. Historię powszechną
napisał sam dla siebie i popełnił w niej niesamowitą wprost ilość
błędów (np. jego zdaniem w 1200 p.n.e. Turcy najechali Egipt,
podczas gdy naród turecki pojawił się dopiero około 1700 lat
później).

Silthor

19 lutego, w najbliższą sobotę, zapraszamy do Zieleńca
na międzynarodowe zawody we freestylu narciarskim -
Columbia Polish Freeskiing Open 2005. Więcej informacji:
http://klik.wp.pl/?adr=www.sport.wp.pl%2Fwiadomosc.html%3Fwid%3D6682822&sid=318