[Wikipl-l] Re: Dywizjony PSP -szablon

Adam Dziura adziura w o2.pl
Czw, 17 Lut 2005, 15:22:42 UTC

Dnia Wed, 16 Feb 2005 15:17:43 +0100, Grzegorz <l_dragon_l w poczta.fm>
napisał:

> Liczyłem na to, że tutaj zagląda więcej osób. Poprzednio, jak
> proponowałem dyskusję, to odpowiedziała jedna osoba
> ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:As_myśliwski )

Jakby się dało zrobić ostatnie zmiany w artykułach dyskusyjnych to może by
więcej osób zaglądało.
Wystarczy, że ktoś wyciągnie z bazy danych te wszystkie nazwy artykułów i
obejmie nazwy [[Dyskusja:...]] i wrzuci do jakiegoś artykułu. Wtedy po
kliknięciu na zmiany w dolinkowanych można zobaczyć ostatnio edytowane
artykuły z dyskusjami. Co wy na to?

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"Ten namolny ból co wgryza się w czaszki tył.