[Wikipl-l] Re:Linki zewn

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Śro, 16 Lut 2005, 20:07:49 UTC

W liście Gabriela datowanym 16 lutego 2005 (17:22:45) można przeczytać:

> taak, tylko że "*Informatyka* *to* *nauka* o przetwarzaniu,
> przechowywaniu i przesyłaniu informacji." Jaki tu sens w nieużywaniu
> słowa informatyka a używaniu słowa "informacja".
A ja jeszcze dodam, że znikł ze szkół przedmiot o szumnej nazwie
Informatyka. Zastąpiły go Technologie informatyczne (mam nadzieje że
się nie mylę w nazwie). Informatyka zostaje jeszcze dla 2 i 3 klasy
liceum, ale jako przedmiot dodatkowy (nieobowiązkowy).
Tyle ode mnie w sprawie zamiany nazwy z głupiej na śmieszną, gdy ktoś
inny wymyślił wcześniej coś innego jeszcze :)

--
Pozdrowienia,
 A_Bach