[Wikipl-l] Re: Dywizjony PSP -szablon

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 16 Lut 2005, 14:24:10 UTC

On Wed, 16 Feb 2005, Grzegorz wrote:

> Użytkownik "Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz" <blue w wave460.net>

> Liczyłem na to, że tutaj zagląda więcej osób. Poprzednio, jak
> proponowałem dyskusję, to odpowiedziała jedna osoba (
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:As_my%C5%9Bliwski )

ok... no problem... może niejasno się wyraziłem...
chodziło mi o to, by zasugerować, żeby już odpowiedzi na Twoją prośbę
miały miejsce w dyskusji szablonu - nie była to krytyka Twojego wysłania
maila w tej sprawie na listę...

a swoją drogą, to ja również się niejednokrotnie spotkałem z tym, że nie
bardzo wiem, gdzie zaproponować jakąś dyskusję dotyczącą rzadko
odwiedzanych artykułów... (w kawiarence?)

pozdrawiam,
   blueshade.

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)