[Wikipl-l] Re: Re: Linki zewn

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Śro, 16 Lut 2005, 08:51:47 UTC

  Użytkownik "Tomasz Wegrzanowski"  napisał:
  >Przepraszam w imieniu wszystkich informatyków, że ignorujemy utrwalone
staropolskie
  >słowa i zastępujemy je tymi okropnymi zapożyczeniami jak komputer,
internet czy link.

  Nie uogólniajmy. Oczywiście, że język żyje i będą powstawać neologizmy dla
nowych pojęć ja jednynie stwierdzam (a też jestem z wykształcenia i zawodu
matematykiem i informatykiem), że wszędzie gdzie jest to zbędne nie należy
wprowadzać zapożyczeń i stosować zwrotów z gwary zawodowej. Stąd też jeśli
tworzymy coś co nazywamy POLSKĄ enyklopedią powinniśmy dbać w miarę swoich
możliwości również o stosowany w niej język.

  DanielM