[Wikipl-l] Re: Linki zewn

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Śro, 16 Lut 2005, 08:19:28 UTC

    From: "Tomasz Wegrzanowski":
    >[..]
    >Dlatego też określanie poprawnego technicznie użycia zapożyczonego z
języka angielskiego
    >słowa "brakiem poprawności językowej" tylko dlatego, że nie jest ono
udokumentowane
    >w słowniku, jest bardzo dużym nadużyciem.

    Tylko po co stosowac zapożycznia i upowszechniać dziwne potworki
językowe stosowane w slangu zawodowym, skoro można posługiwać się równie
dobrze brzmiącymi polskimi odpowiednikami. Zawsze w takiej sytuaci
przypomina mi się Mikoła Rej z jego " A niechaj narodowie wżdy postronni
znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają. "

    DanielM