[Wikipl-l] Linki zewnętrzne

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Śro, 16 Lut 2005, 07:39:39 UTC

  DM> Ja skłaniam się ku "Zobacz w sieci" (jest to po polsku), taki też
zwrot
  DM> starałem się stosować do tej pory.

  AB>Tak samo po polskiemu, jak "Linki zewnętrzne". W sieci można ryby
  AB>zobaczyć... Zostawmy tak, jak jest. Są ważniejsze rzeczy do robienia,
  AB>niż takie - przepraszam za kolokwializm - duperele.

  Nie zupełnie tak samo. W słowniku języka polskiego występuje słowo "sieć"
nie tylko jako sieć rybacka ale również jako inne pojęcia. Słowo "link" zaś
w słowniku nie występuje i jest pojęciem slangowym zaś "linki" może byc
interpretowane jako liczba mnoga oid słowa "linka".
  A poprawność językowa to w przypadku encyklopedii nie jest jak to
określiłeś duperela.

  DanielM