[Wikipl-l] Jaką licencją objęte są materiały (zdjęcia) urzędowe?

Gabriel Tendera gabrys w nic-nac-project.de
Wto, 15 Lut 2005, 21:36:04 UTC

Zastanawiam się, czy można wstawiać na wikipedię zdjęcia pochodzące z
serwisów rządowych.
Konkretnie chodzi mi o śliczne zdjęcie pławy:
http://www.ums.gov.pl/news/14.jpg ze stronu Urzędu Morskiego w Szczecinie.

Według ustawy "Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego urzędowe
dokumenty, materiały, znaki i symbole.
Nie wiem czy takie zdjęcie (i parę innych zdjęć z galerii UM) są
urzędowymi materiałami. Jeśli ktoś pytał już jakiś urząd
(niesamorządowy) o możliwość wykorzystania fotografii, proszę o
odpowiedź, w przeciwnym wypadku napiszę do Urzędu. :)

pozdrawiam,
Catz