[Wikipl-l] mnożenie Wikipedii

Tomek Polimerek Ganicz poli w toya.net.pl
Wto, 15 Lut 2005, 17:12:59 UTC

Gemma napisał(a):

> To jak z tym dzieleniem Wikipedii na przyszłość? Bo ja nie widzę formalnej
> różnicy pomiędzy Wikispecies a np. zostawieniem w głównej encyklopedii nazw
> geograficznych.

Zgadzam się - też nigdy nie widziałem większego sensu robienia
Wikispecies - w dodatku nie sądzę aby Wikispecies miały kiedykolwiek
szansę wygrać z profesjonalnymi bazami danych geograficznych czy
biologicznych. Podobnie jak Wikipedia nigdy nie wygra z np.
CAS Registry, czy nawet Beilsteinem w chemii, więc jakby ktoś kiedyś
wymyslił stworzenie Wikicompounds - to ja wysiadam ;-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html