[Wikipl-l] mnożenie Wikipedii

Są wikicytay, wikiźródła, etc. trzeba będzie przenieść wszystko z Wikipedii
do Wikispecies, co dalej?

Wywalić wszystkie opisy miejscowości, powiatów, gmin, gór, rzek itp. do
wikilandów, wszystkie opisy pierwiastków i związków chemicznych do
wikichemii, wszystkie opisy marek samochodów i ich modeli do wikicars,
wszystkie postaci do wikipeoples, ew. aktorów do wikiaktorów. Opisy dzieł
muzycznych do oddzielnej encyklopedii, opisy filmów też, opisy firm tez,
polityków też, partie świata itd.

To wcale nie jest żart. Kiedys do tego dojdzie albo będą takie propozycje.

Zastanawiam się gdzie jest granica, bo ja zawsze stałem na stanowisku
nieozdzielania encyklopedii, bo łatwiej wtedy i szukać i linkować. Rozumiem
wikisources - jasna sprawa, oraz wikicytaty i wikisłownik. Ale już od
sentencji łacińskich mam opory.

Że tak nieśmiało przypomnę WAm, że jestem pierwszym autorem artykułu, który
nie mogąc nigdzie znaleźć miejsca zniknął z wikipedii a był niewątpliwie
ciekawy - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Beno/szlag

To jak z tym dzieleniem Wikipedii na przyszłość? Bo ja nie widzę formalnej
różnicy pomiędzy Wikispecies a np. zostawieniem w głównej encyklopedii nazw
geograficznych.

Beno/GEMMA