Re: [Wikipl-l] Głosowanie dot. wyróżnienienia słów "zobacz też"

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 14 Lut 2005, 23:22:21 UTC

pogubiłę się i komuś na priva posłałem, więc teraz (nie w atku) na grupę:

Krótki tekst i wielki odnośnik do innych artykułów? Oczywiście, że robią
źle, bo jest to przerost formy nad treścią. Pisałem o tym setki razy, że
normalnym, zwyczajnym ludzkim okiem widać, że w małym artykule tak duża
sekcja nie może dominować nad treścią. Po co? Taki układ sugeruje, że inne
artykuły są ważniejsze od bieżącego. Każda estetyka winna bazować na logice
i ergonomii.

Beno/GEMMA