Re: [Wikipl-l] Linki "Na górę strony"...

Andrzej B. chepry w poczta.onet.pl
Pon, 14 Lut 2005, 22:03:12 UTC

W wiadomości wysłanej przez Gemma 14 lutego 2005 o 21:42:42 przeczytałem:

G> Już koniec przestępstwa, bo cofnąłem Twoje zmiany.

Jak zwykle podjąłeś decyjzję za całą Wikipedię...

G> Ja uzywam tego bardzo intensywnie i bardzo mi to pomaga.
G> Np. w stronach z podstawowymi zagadnienia jest to po prostu
G> niezbędne.

Tam - oczywiście - może się to przydać. Ale nie w normalnych
artykułach...

G> A tępienie takich wpisów w artykułach krótkich
G> jest logiczne i nie ma potrzeby zastanawiania się nad tym.

No i właśnie - cofnąłeś moją zmianę i jest to teraz "oficjalne
zalecenie edycyjne". Na pewno o to ci chodziło? Ba ja dziś
przywróciłem ze cztery zmiany pewnego użytkownika, który
potraktował to serio i dodawał takie linki w każdej sekcji
artykułów, które - praktycznie rzecz biorąc - mieszczą się
niemal w całości na 19" monitorze...

G> Nie wiem o co Ci chodzi, ale nie mam zamiaru dzisięć razy kręcić
G> pokrętłem od myszki.

Jeśli zależy Ci na czasie, a driver Twojej myszki "nie rozumie"
szybkiego przekręcenia kółkiem (dynamiczności), to po prostu
użyj klawiatury - tak jest najszybciej.

--
Chepry (Andrzej Barabasz)