[Wikipl-l] Linki zewnętrzne

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Pon, 14 Lut 2005, 09:41:42 UTC

Jak rozumiem rozmawiamy tu o alternatywnym zaleceniu (na stronie
[[Tworzenie haseł]] użyto "Zewnętrzne linki") jakie możnaby przyjąć, bo
czy warto zmieniać istniejące to kwestia dyskusyjna.

Obydwa terminy MZ są siebie warte :)
Linkom, zarzucono zbytnią "techniczność". Fakt, pojęcie znane jest na
pewno częstym gościom różnych stron www lub tym, którzy zainteresowali się
nieco. Dla tych, ktrzy usłyszeli o encyklopedii w internecie i postanowili
z niej skorzystać nie musi być to pojęcie znane, ale... od czego jest pole
wyszukiwania po lewej? Wpisujesz "link" i już wiadomo... Samo słowo, jako
kalka językowa, może razić.

"Zobacz w sieci" też można to i owo zarzucić. Może to, że "w sieci
zobaczyć można rybę" :) to przesada, ale to, że przecież użytkownik już w
sieci jest i patrzy, to na pewno :) Zastąpienie słowa "sieci" słowem
"internecie" niewiele tu pomoże.

> Może

No i o to chodzi :) Osobiście byłbym za tym ostatnim. Przecież nie jest to
tak długie żeby się łamało na stronie!

Nuntaro

P.S. Sprawdzam przy okazji czy moje wiadomości z tego konta już dochodzą,
bo coś mi się napiło "Harnasia" czy czegoś po innym zbóju...