Re: [Wikipl-l] Linki zewnętrzne

Silthor silthor w wp.pl
Nie, 13 Lut 2005, 18:49:37 UTC

Dnia 13-02-2005 o godz. 19:48 Silthor <silthor w wp.pl> napisał(a):

> [...]
Nie te czasy? Dwie trzecie Polaków ma o internecie śladowe lub zerowe pojęcie. Nawet wielu tych, którzy serfują nie za bardzo wie jak to działa i o co chodzi. Są wśród nas osoby, które dopiero na Wikipedii uczyły się komputerów oraz netu i nierzadko rzeczy, które uznałbyś za dziecinne proste sprawiały im kłopoty. Ja mam często kontakt z ludźmi, którzy nie są zbyt dobrzy w komputerach i już dawno się nauczyłem, że wszystko może sprawiać kłopoty.

Im bardziej nietechniczny, ludzki język, tym lepiej dla takich ludzi. Nie każdy ma w domu komputer od kilku lat ze stałym dostępem do netu, nie dla każdego jest to coś naturalnego i fajnego, nawet dla wielu dzieci w podstawówkach.

Cały czas w necie pojawiają się ludzie dla których jest to całkowicie nowy i obcy świat. Wiki powinna być dla nich jak najbardziej przyjazna.

Silthor

CHWYTA ZA GARDŁO I NIE PUSZCZA! NAJLEPSZY FILM ROKU!
"ZA WSZELKĄ CENĘ" Clinta Eastwooda.
7 najważniejszych nominacji do Oscara - W kinach od 18 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D25002&sid=314