[Wikipl-l] Wikipedystów portret własny

Gemma studio w gemma.edu.pl
Nie, 13 Lut 2005, 17:29:31 UTC

Plik powstał po rozesłanej przez mnie ankiecie pt. "uzupełnij i odeślij" i
leży na:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikipedia:Wikipedystów_portret_własny

Jest jeszcze kilka ostatnich osób, z któymi udało mi się skontaktowac po
czasie, więc będzie jeszcze jedna zbiorcza poprawka. Poza tym biorę na
siebie opiekę nad stroną, więc jesli ktoś chciałby incognito (czyli jak do
tej pory) cos wsawić lub zmienić, można się do mnie zgłaszać, jako do
takiego nieformalnego administratora strony. I chyba tak będzie dalej, że
coś jakiś czas będę to aktualizował o ploteczki i wpisy o naszych
dokonaniach starając się zachować i aniołowi świeczkę i diabłu ogarek.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie samemu ten artykuł modyfikowac.

Beno/GEMMA