Re: [Wikipl-l] Linki zewnętrzne

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Nie, 13 Lut 2005, 11:56:51 UTC

From: Silthor <silthor w wp.pl>

> Chciałem zaproponować zrezygnownie z używania terminu "Linki zewnętrzne" w
artykułach Wikipedii. Moim zdaniem termin ten jest nieładny (zbyt
techniczny), a po drugie dla części użytkowników może być niezrozumiały, bo
nie będą wiedzieć o co chodzi z tą zewnętrznością.

> W miejsce LZ można używać np. "W internecie", "O xxxx w internecie", czy
coś w tym rodzaju.
Może jakieś inne propozycje? Te niezbyt mi się podobają. W internecie - WP
też jest w internecie, O xxx w internecie - zbyt rozwlekłe.

Ja obstaję przy LZ, dla mnie jasne jest, że zewnętrzność dotyczy
zewnętrzności tekstu, czyli Wikipedii. A wy jak sądzicie?

> Pozdrawiam
> Silthor
A_Bach