[Wikipl-l] kategorie

Piotr Zaborski pitazboras w op.pl
Czw, 10 Lut 2005, 21:14:42 UTC

> To ja teraz z troszkę innej beczki, ale ciągle o kategoriach:
> czy jeśli Rock i Metal są równorzędnymi podkategoriami "Gatunków
> muzycznych" to artykuł może być jednocześnie w jednej i drugiej
> kategorii?

!!! Jak mogłem nie zwrócić uwagi na taką nieścisłość!!! ;) Oczywiście,
metal powinien być podkategorią rocka (chyba nie trzeba uzasadniać
dlaczego).
Zafrapowany,
Pitazboras
PS. Teoretycznie chyba może bo u niektórych zespołów trudne jest do
określenia czy to rock czy metal. Są zresztą takie, które grają zarówno
metal jak i typowy rock (choćby wspomniana Metallica, od której zaczęła
się dyskusja, pierwszy przykład jaki przyszedł mi na myśl). Generalnie
jednak MSZ należy umieszczać zespoły tam, gdzie się kojarzą najbardziej
(potencjalny użytkownik na 90% Metallici będzie szukał pod metalem nie pod
rockiem).

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/