[Wikipl-l] Główna kategoria

Piotr Zaborski pitazboras w op.pl
Czw, 10 Lut 2005, 10:52:47 UTC

> [[Kategoria:Kategoria główna]] - nazwa może i ładna, ale beznadziejnie to
> wygląda.

Ta propozycja niezbyt mi pasuje, bo chyba jeszcze nie mamy kategorii, w
której nazwie byłoby słowo "kategoria". I niech tak zostanie.

> [[Kategoria:Główna]] - tu zaś odwrotnie. Beznadziejnie brzmi, za to
> dobrze
> wygląda. :)

Z dwojga złego jestem raczej za tą propozycją. Niestety nie przychodzi mi
na myśl żadna lepsza.

> kategorii? Ja niestety tak. - Jak na razie nie znalazłem żadnego powodu,
> dla
> którego nie powinno być takiej kategorii, a nazwa obecnej w ogóle mi nie
> pasuje.

Ja też takiego powodu nie widzę i też mi obecna nazwa nie pasuje.
Pozdrawiam,
Pitazboras

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/