[Wikipl-l] kategorie

Piotr Zaborski pitazboras w op.pl
Śro, 9 Lut 2005, 11:35:05 UTC

> Czy np. uważasz, że taki formalizm jak kategoryzacja jest
> niepotrzebny? Pytanie raczej retoryczne, kategoryzacja jest konieczna.
> Podobnie jak kategorie, w ramach wikitekstu można by oznaczać inne
> fakty. Bez zbędnych formalizmów lecz na zasadzie takiej jaka teraz
> funkcjonuje - chcesz - możesz oznaczyć, nie chcesz - nie musisz, zrobi
> to ktoś inny.
>
> Czy ja jestem jakimś heretykiem?:)

Dokładnie to samo chciałem zaproponować. Tak samo jak różnych szablonów w
artykułach zwierząt czy roślin powinno się używać, nie jest to wymagane.
Jednym z naszych haseł jest "Śmiało modyfikuj artykuły" (czy jakoś tak).
Mamy je zmienić na "Śmiało modyfikuj artykuły byle byś używał szablonów"?
Ja jestem przeciw.
Pitazboras

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/