[Wikipl-l] Wikipedyści - ankieta

Od tygodnia prowadzę w korespondencji prywatnej inicjatywę mającą na celu
wzajemne poznanie nas bliżej, czego skutkiem będzie projekt nowego artykułu
do Portalu wikipedystów. Z ok. 30 respondentów udział zgodziło się wziąć
ponad 20 a plik zawiera w tej chwili ponad 20000 znaków bardzo ciekawej,
nieco żartobliwej, a przy tym zaskakująco mało kontrowersyjnej lektury.
Bardzo proszę osoby, które miały wątpliwości, co do udziału w projekcie, jak
również osoby, do których jeszcze nie dotarłem o kontakt ze mną na priva -
studio w gemma.edu.pl.

Istotnym jest, aby zgodnie z założeniami, pierwsza oficjalna wersja pliku
posiadała wspólnego anonimowego autora, co umożliwia większą swobodę
wypowiedzi w tej delikatnej materii, jaką jest pisanie zarówno o sobie, jak
i znajomych, a przy okazji ograniczy historię zmian wersji publicznej.
Wszyscy respondenci otrzymają jeszcze raz wersję beta za 48 godzin w celu
naniesienia ostatnich uwag a w szczególności akceptacji wpisów o sobie.

Bardzo proszę o udział w projekcie kolejnych osób i przepraszam, że nie do
wszystkich dotarłem, ale wszystko w tej pracy było ręczną rzeźbą przy
założeniu prowadzenia korespondencji z jedną osobą na raz. Po prostu nie
było możliwe objęcie udziałem od razu wszystkich, gdyż mozolne ręczne
porównywanie kolejnych wpisów jest naprawdę czasochłonne.

Udział w projekcie wzięła większość najstarszych i najbardziej znanych
użytkowników, jak również część tych, których bym nie posądzał o pozytywną
reakcję, co wydaje mi się wystarczającą zachętą dla pozostałych. Natomiast
to, co, kto i w jakiej kolejności pisał pozostanie moją słodką tajemnicą, co
przy udziale już obecnych respondentów daje taki galimatias, że i tak
spamiętać się nie da (szczególnie przy mojej pamięci do nazwisk :-))) ).

Beno/GEMMA