[Wikipl-l] Re: Paczka WikiPL-l, Tom 19, Numer 16

Juliusz Z juliusz.zielinski w gmail.com
Wto, 8 Lut 2005, 11:58:49 UTC

wikipl-l-request w Wikipedia.org napisal dn. 08.02.05 10:33:

> Od:
> Tomasz Wegrzanowski <taw w users.sf.net>
> Data:
> Mon, 7 Feb 2005 23:33:51 +0100
> Do:
> Polish Wikipedia mailing list <wikipl-l w Wikipedia.org>
>
> Do:
> Polish Wikipedia mailing list <wikipl-l w Wikipedia.org>

> To już próbowano, tysiące razy.
> Wiki działa tylko dlatego, że jest w wolnym formacie. Nie ma powodu tego psuć.

> Od:
> "Daniel Miłaczewski" <dm w mikrobit.pl>
> Data:
> [...]
=====
Wikipedia robiona "od szablonu" zamieniłaby się w poszerzoną książkę
telefoniczną. Oczywiście to przesada, ale straciłaby wszelki
indywidualizm. Czym innym jest przecież NPOV, a czym innym autorskie
piętno tkwiące w każdym haśle. Piętno wszystkich autorów wtrącających do
każdego hasła swoje 0,01€ ;-)
Julo