[Wikipl-l] kategorie

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 8 Lut 2005, 11:10:26 UTC

On Mon, 7 Feb 2005, Tomasz Wegrzanowski wrote:

> To już próbowano, tysiące razy.
> Wiki działa tylko dlatego, że jest w wolnym formacie. Nie ma powodu tego psuć.

i ja się z TaWem zgodzę w tej kwestii...
gdyby to było wszystko sformalizowane, to wydaje mi się, że wikipedia
cieszyłaby się pewnie zaledwie ułamkiem popularności, którą ma teraz...

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)